skip to main
|
skip to sidebar
Jabatan Teknik & Vokasional
SMK Serian
Sesi 2009
Wednesday, February 11, 2009
KHB (KT) Maklumat Pelajar Tingkatan 3
Tingkatan
Jumlah
Jumlah Besar
Lelaki
Perempuan
3A
5
31
36
3C
10
6
16
3D
13
24
37
3I
12
12
24
3J
1
6
7
3M
24
13
37
Jumlah
65
92
157
Dikemas kini 23hb Feb 2009
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Ketua Jabatan
yeokeehui
View my complete profile
Peruntukan PCG Jabatan Teknik & Vokasional
Peruntukan PCG Mengikut Pecahan
Maklumat Pelajar
Ekonomi STPM
Ekonomi Asas
KHB (Kemahiran Teknikal)
KHB (Ekonomi Rumah Tangga)
KHB (Sains Pertanian)
KHB (Perdagangan & Keusahawanan)
ICT
ICTL
Maklumat Guru
Jawatankuasa Teknik & Vokasional
Guru-Guru ICT
Guru-Guru ICTL
Jadual Waktu Guru
Blog Panitia-Panitia Jabatan Teknik & Vokasional
Panitia Ekonomi Asas
Panitia Ekonomi STPM
Panitia ICT
Panitia Matematik (T) (STPM)
Panitia MPED
Pesanan Ketua Jabatan Kepada
Semua Guru Teknik & Vokasional
Semua KP Teknik & Vokasional
Semua KP KHB
Ketua Panitia Ekonomi STPM
Ketua Panitia ICT
Blog Archive
▼
2009
(27)
▼
February
(25)
Ekonomi Asas – Maklumat Pelajar Tingkatan 4-5
Pemantauan Penggunaan ICT Sekolah Kementerian Pela...
Ekonomi STPM Maklumat Pelajar Tingkatan 6
ICTL Maklumat Pelajar Tingkatan 1
KHB (ERT) Maklumat Pelajar Tingkatan 1
KHB (ERT) Maklumat Pelajar Tingkatan 2
KHB (ERT) Maklumat Pelajar Tingkatan 3
KHB (PK) Maklumat Pelajar Tingkatan 1
KHB (PK) Maklumat Pelajar Tingkatan 2
KHB (PK) Maklumat Pelajar Tingkatan 3
Guru-Guru ICT
ICT Maklumat Pelajar Tingkatan 4S3
ICT Maklumat Pelajar Tingkatan 5S3
Guru-Guru ICTL
Love Is In The Air
Agihan Peruntukan PCG 2009 Untuk Mata Pelajaran Te...
Program Pengukuhan Pembelajaran Mata Pelajaran Eko...
KHB (KT) Maklumat Pelajar Tingkatan 2
KHB (KT) Maklumat Pelajar Tingkatan 3
KHB (SP) Maklumat Pelajar Tingkatan 1
KHB (SP) Maklumat Pelajar Tingkatan 2
KHB (SP) Maklumat Pelajar Tingkatan 3
Mesyuarat PPSMI/1
Mesyuarat Pengurusan & Kewangan/2
Jawatankuasa Jabatan Teknik & Vokasional Sesi 2009
►
January
(2)
No comments:
Post a Comment